12.11.2017

ELMA, elämää, eläimiä ja ostoksia

Kävin eilen katsomassa Elma-messujen tarjonnan.
Olin juuri ollut kipeänä ja niskatkin jumissa, joten en voinut kuvitellakkaan roikottavani järkkäriä kaulassa. Tämän postauksen kuvat siis kännykällä napsittuja.
Väsyneestä olotilasta huolimatta päivä messuilla vierähti mukavasti, kiitos monipuolisen tarjonnan. Eläimet olivat tietysti ihan parhaita! Varsinkin alpakat ja kissat! 💓 Oli  myös ihanaa päästä pitkästä aikaa sylittelemään kesyrottaa. Minulla on joskus ollut kesyrottia ja välillä tullut kaipuu, että miltä niitä tuntuikaan käsitellä. Sylittelemäni rotta saikin paljon nuuskutuksia ja haleja, ihan en pussailemaan tohtinut alkaa vieraan rottaa. :D

Kädentaito-osastolla tuli myös pyörähdettyä ja sieltä löytyikin minulle uusi tuttavuus Nunnun. Nunnun suunnittelee ja valmistaa käsinpainetuista ja -värjätyistä kankaista käyttötuotteita. Minun matkaan lähtivät ihanat keltaiset kukkaleggarit. Nunnun tuotteisiin ja yritykseen pääset tutustumaan TÄSTÄ.







Reccu Rescue Ry:n osastolta löytyi symppis rakkauspakkaus Lumienkeli-kissa, joka on löytynyt kaatopaikalta osittain lumeen hautautuneena.





Mäyrä-Kaarlo @crx_doubletrouble








Tapahtuma on tänään vielä auki klo 17 asti, joten vielä ehtii paikalle ihastelemaan elukoita ja viettämään kivaa päivää Helsingin Messukeskukseen!








6 kommenttia:

  1. Hyviä kuvia kännykällä!
    Kaikki eläimet ovat kyllä ihania, mutta hiiret , rotat ja marsut eivät kuulu lemppareihini. Kissan haluaisin ottaa, mutta onneksi tyttärellä on kaksi, joita saan raputella..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jyrsijät jakavat usein mielipiteen kahtia. :D
      Kiva että löytyy "lainakissoja" rapsuteltavaksi.

      Poista
  2. Ihania eläimiä <3 Mun keskimmäisellä tytöllä oli aiemmin kaksi lemmikki-rottaa...mä olin niiden "mummu" :D Nyt hänellä on kaksi kissaa ja nuorimmalla yksi kissa, joitten mummu mä nyt olen :D Ja lisäksi oman koiran ja kahden kissan "äiti"...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kun löytyy noita karvaisia lapsia ja lapsenlapsia! :D

      Poista