23.3.2012

Innokas hortonomi (en minä)

Olen joutunut suojaamaan pari kasviani innokkaan hortonomin hyökkäyksiltä. Tarkoitan siis kissaani.

Selailin kirjakaupassa jotakin sisustuskirjaa (en muista nyt nimeä) ja sieltä löytyi hauska kanaverkosta väkerretty kukansuojus. Minulta löytyi sopivasti pätkä kanaverkkoa, josta vääntelin suojan. Yläosaan kietaisin juuttinarua rusetiksi.
Toinen suojus suojaa juurtumassa olevaa rahapuun alkua. Kupu on joululahjaksi saamani kynttilälasi nurinpäin käännettynä.



             Ja lopuksi vielä kuva innokkaasta kasvien "hoitajasta".


                             Aurinkoista viikonloppua!

3 kommenttia:

  1. Kanaverkkosuojus on hyvä idea! Ihania nuo sinun keittiökuvasi edellisessä postauksessa. Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana kissa.Ihanan värinen.Mua ihan hävettää,kun sä aina kommenttia laitat mulle.Mä oon niin laiska kirjottaan,mutta ihailen tasaisin väliajoin sun kotia..

    VastaaPoista
  3. Ei hullumpi idea. Meilläkin kukat tahtoo päätyä parempiin suihin aina..

    VastaaPoista